Veľa ľudí trávi svoj pracovný čas v kancelárii. Hodiny strávené v tomto malom priestore môžu mať negatívny vplyv na človeka a jeho výkonnosť, a preto sa mnoho ľudí ponáhľa z práce domov alebo niekam, kde by svoj čas využili lepšie.
Avšak aj čas strávený v kancelárii môže byť príjemný. Treba len vedieť ako. Stačí začať s rozmiestnením nábytku v kancelárii. Príjemné prostredie v práci má nenahraditeľné účinky na efektivitu zamestnancov. Základom je kancelársky stôl. Môžete si zaobstarať výškovo nastaviteľný stôl, ktorý prospeje vašej chrbtici a správnemu sedeniu. S tým sú spojené aj kancelárske stoličky, ktoré by mali spĺňať určité parametre, aby boli prospešné vášmu zdraviu. V tomto prípade myslite na to, že z vášho miesta by sme mali mať výhľad na dvere.
Celkové pracovné prostredie by malo byť upravené a upratané. To sa netýka iba stola ale celej kancelárie. Poriadok patrí medzi základy, ako byť v práci v kancelárii efektívny. Zároveň by ste nemali mať v dosahu ruky veci, ktoré by vás zbytočne rozptyľovali.
Život v kancelárii si môžete spríjemniť aj inými spôsobmi. Napríklad, zaobstarať si kreatívnu miestnosť, v ktorej budete môcť načerpať nové myšlienky alebo si len oddýchnuť. Môžu tam byť rôzne spoločenské hry alebo podobné aktivity. To isté platí aj o spoločenskej miestnosti, kde budete mať možnosť stretnúť sa s kolegami pri káve a rozprávať sa aj o inom, ako len o práci.